مهندس عليرضا رهيده Alirezarahideh P.E مهندس عليرضا رهيده Alirezarahideh P.E .

مهندس عليرضا رهيده Alirezarahideh P.E

قيمت طراحي سايت با وردپرس

وردپرس از محبوب ترين سيستم هاي مديريت محتوا به حساب مي آيد كه به دليل راحتي كار كردن با آن به خصوص براي كاربراني كه اصلاً آشنايي با سيستم هاي مديريت محتوا ندارند ، مناسب است. در رتبه بندي سيستم هاي مديريت محتوا ابتدا وردپرس و بعد از آن جوملا قرار دارد. در اين مقاله قصد داريم در رابطه با قيمت طراحي سايت با وردپرس با شما صحبت نماييم. در نظر داشته باشيد كه قيمت طراحي سايت در برتر رايانه بر اساس فاكتور هاي مشخصي مثل مدت زمان ، تعداد متخصصين مورد نياز براي طراحي سايت مورد نظر و…. تعيين مي شود.

قيمت طراحي سايت با وردپرس بر اساس چه معياري تعيين مي شود؟
قيمت طراحي سايت آماده براي سايت هاي فروشگاهي ، شركتي ، خبري ، خدماتي ، املاك و ... با يكديگر فرق دارد. محدوده قيمت طراحي سايت بسيار گسترده است و همين امر موجب سردرگمي خريداران مي شود.  امكان دارد شما با اين موضوع روبرو شده باشيد كه سايتي اقدام به طراحي سايت با امكانات بسيار بالا اما با قيمت كم مي كند ، در صورتي كه سايت شركتي در جاي ديگر اقدام به طراحي سايت مي‌كند كه از امكانات كمتري برخوردار بوده اما قيمت بالايي دارد.

برخي شركت هاي طراحي سايت با عبارت همچون طراحي سايت با كيفيت يا با پشتيباني ۲۴ ساعته و ... اقدام به جذب كاربران مي كنند. قيمت طراحي سايت با وردپرس با استفاده از قالب هاي آماده هزينه هاي كمتري را متحمل شركت ها مي نمايد.

طراحي سايت اختصاصي معمولاً براي اشخاص و شركت هايي است كه مي‌خواهند هزينه زيادي را صرف سايت خود نمايند و قصد اجرا كردن ايده هاي خلاقانه دارند كه تاكنون در اينترنت  اجرا نشده و با سيستم مديريت محتواي آماده قابل پياده سازي نباشد.

هرچند اشخاصي كه مايل به طراحي سايت متفاوت هستند نيز مي توانند از قالب هاي آماده استفاده نمايند زيرا تنوع قالب ها به قدري است كه مي توان از قالب هاي آماده استفاده كرد كه تاكنون ديگران از آن استفاده نكرده اند و يك سايت خاص با قيمت كم داشته باشند. توجه نماييد كه طراحي سايت با استفاده از قالب هاي آماده براي مشترياني كه خودشان قصد طراحي و مديريت سايت دارند بسيار پرطرفدار و محبوب است. به طور كلي دو نوع طراحي سايت وجود دارد :

*طراحي سايت اختصاصي

*طراحي سايت آماده

مطالعه بيشتر : طراحي سايت با وردپرس
قيمت طراحي سايت با وردپرس در قالب هاي آماده
شما براي استفاده از قالب هاي آماده وردپرس هزينه‌هاي بسياري پيش رو داريد ، اما انتخاب از ميان اين گزينه‌ها چالش برانگيز است  . در صورتي كه شما بخواهيد از قالب آماده استفاده كنيد به موارد زير توجه نماييد :

قالبي را انتخاب كنيد كه قابليت تنظيم انعطاف و توسعه داشته باشد

عملكرد خوبي داشته و به علت سنگين بودن سرعت سايت را كم نكند

جهت تغييرات به توليد كننده آن وابسته نباشد

الزامي جهت به روزرساني سالانه آن وجود نداشته باشد

مشكل امنيتي نداشته و براي سئو نيز مناسب باشد

توجه داشته باشيد كه قالب هاي آماده بسياري در اينترنت وجود دارد كه حتي برخي از آن ها رايگان است . اما شما مي توانيد جهت تهيه قالب آماده به سايت هاي فروش قالب خارجي و داخلي مراجعه كنيد . البته به نظر نمي‌رسد با داشتن قالبي با ويژگي هايي كه در بالا بيان نموديم در سايت هاي خارجي با اين تفاوت نرخ ارز به صرفه باشد . از سوي ديگر نيز بسياري از قالب هاي آماده كه در بازار ايران وجود دارد قالب هاي ترجمه شده از قالب هاي خارجي با برخي از محدوديت ها هستند .

 

[vc_row][vc_column][codebean_autotype typed_show_options="yes" typed_speed="120" typed_options_backdelay="2000" typed_text="جهت برقراري ارتباط با كارشناسان ما با شماره * 09128121588 * تماس بگيريد." animated_text_color="#dd3333" typed_options_loopcount="-1"][/vc_column][/vc_row]

 

* اشكالات استفاده از قالب هاي آماده جهت اطلاع از قيمت طراحي سايت با وردپرس

كيفيت توسعه آن ها پايين بوده و داراي خطا است

كدهاي آنها رمزگذاري شده و بخشي از آن ها قابل تغيير و ويرايش نمي باشد

قالب فارسي نبوده و تنها ترجمه از قالب خارجي است

به واسطه پلاگين هاي زياد و لينك ‌هاي خارجي قالب سرعت آن بسيار پايين است

طراحي غير اختصاصي نسبت به نوع و موضوع وب سايت دارد

ايمن نبوده و يا حاوي كد هاي مخرب مي باشد

بيشتر يخوانيد : چگونگي نصب وردپرس
هزينه هاي تأثير گذار در قيمت طراحي سايت با وردپرس
 

درصورتي كه شما يك قالب وردپرس تهيه كنيد نياز داريد كه آن را در يك هاست و دامنه بارگذاري نماييد و سپس اقدام به درج محتوا كنيد. مي توانيد اين كار را يا خودتان انجام دهيد يا آن را به يك متخصص بسپاريد . مواردي كه در پايين به آن اشاره مي كنيم در قيمت طراحي سايت با وردپرس بسيار تأثير گذار مي باشد :

هاست

هاست فضايي در يك كامپيوتر است كه فايل هاي وب شما را جهت دسترسي كاربران در اينترنت بر روي آن قرار مي دهد. هاست هاي مختلف با كيفيت هاي مختلفي وجود دارد كه نسبت به نياز وب سايت خريداري يا اجاره مي شود . به طور مثال ممكن است براي وب سايت شركتي شما يك هاست اشتراكي اما با كيفيت لازم داشته باشيد يا اينكه مجبور باشيد به خاطر نيازهاي فني و ترافيك بالا به سراغ يك هاست اختصاصي و گران برويد.

دامنه

دامنه يا Domain name نام يا آدرس وب سايت شما است كه كاربران با درج آن در مرورگر اينترنت مانند گوگل كروم مي‌توانند به سايت شما وارد شوند. دامنه حداقل داراي دو بخش است كه با يك نقطه از هم جدا مي‌شود هر دو قسمت انتخابي بوده و مي توانيد در صورت اشغال نبودن آن را خريداري كنيد اين كه دامنه شما  com  ،ir  يا ... باشد هزينه هاي متفاوتي براي شما دارد.

درج اطلاعات

در قالب ها معمولا محتواي خاصي وجود ندارد تنها متن ها و عكس هايي كه براي نمونه در قالب قرار گرفته شده است و شما نياز داريد محتواي مخصوص سايت خود را بارگذاري كنيد. اين محتوا ميتواند شامل عناوين ، منو ها ، تصاوير ، محصولات ، اطلاعات تماس و ... باشد. براي اين كار مي توانيد با دست يابي تجربه كافي خودتان اقدام كنيد يا از امكانات آموزشي برتر رايانه كمك بگيريد و آن را به يكي از كارشناسان درج محتوا بسپاريد.

مطالب مهم : طراحي سايت در پاكدشت
قيمت طراحي سايت با وردپرس و مزاياي آن
در برتر رايانه تمركز ما جهت طراحي انواعي از سايت ها با cms وردپرس است .  علاوه بر اطلاع از قيمت طراحي سايت با وردپرس با مزاياي آن در ادامه آشنا شويد

قابليت سئو آسان وردپرس
از مزيت هاي سيستم مديريت محتواي وردپرس قابليت سئو آسان مي باشد . همانگونه كه مي دانيد سئو و بهينه سازي سايت يكي از مهمترين عوامل در پيشرفت و كسب ترافيك و مشتري براي هر وبسايت و هر كسب و كار آنلاين به حساب مي‌آيد . به همين علت به دليل هسته قدرتمند وردپرس و همچنين با وجود امكانات و ويژگي هاي زياد ، سئو سايت در وردپرس بسيار آسان بوده و شما مي توانيد بدون داشتن هيچ گونه دانش قبلي سايت خودتان را تا حدود زيادي براي كلمات مختلف در حوزه كاري خودتان بهينه كنيد .

امنيت مناسب و به روز بودن سيستم مديريت محتوا وردپرس
سيستم وردپرس برخلاف آنچه كه رسانه ها درباره امنيت وردپرس مي‌گويند از امنيتي ترين سيستم هاي مديريت محتوا در جهان است زيرا همواره يك تيم ۴۰۰ نفره از سراسر جهان به صورت مداوم در حال به روز رساني و امن كردن اين سيستم در برابر انواع خطرهاي احتمالي مي باشد . به همين علت شما با داشتن يك سايت وردپرسي و همواره آپديت كردن آن به جديدترين نسخه ها به صورت هميشگي خيالتان از لحاظ امنيت و به روز بودن سايت راحت است. همچنين متخصصين برتر رايانه نيز به صورت دائمي و هميشگي سايت شما را از انواع خطرهاي احتمالي حفظ مي نمايند .

هزينه هاي جانبي در قيمت طراحي سايت با وردپرس
آموزش
از ديگر هزينه ‌هاي جانبي كه در قيمت طراحي سايت با وردپرس اثر گذار است ؛ آموزش است . اين امكان وجود دارد كه شما براي درج محتوا و اطلاعات وب سايت نياز به آموزش داريد براي همين شما مي توانيد به طور حضوري يا مجازي از كارشناسان ما شيوه درج محتوا را بياموزيد .

پشتيباني
در حوزه طراحي سايت برتر رايانه طراحي وب سايت محصول بدون پشتيباني معني ندارد زيرا پشتيباني به نوعي به كيفيت توليد و خدمات‌دهي مرتبط است. از طرفي ناگزير وبسايت در طول زمان به علت نياز به روز رساني با خطاها و مشكلاتي روبرو مي شود يا صاحب وب سايت نياز به آموزش يا سوال فني دارد به همين علت ما با هزينه ناچيزي ، خدمات پشتيباني سالانه وبسايت ‌ها را براي مشتريان فراهم مي كنيم. اين هزينه بسيار كم است كه شما در صورت بروز مشكل احتمالي براي خدمات فني موردي پرداخت خواهيد كرد .

داشتن امكانات بسيار متنوع
پس از اتمام طراحي سايت مجموعه شما ديگر نگران به روز كردن سايت و يا اضافه نمودن ويژگي هاي جديد به آن نخواهيد بود. يكي از مزيت هاي قدرتمندي كه وردپرس دارد وجود طيف گسترده اي از افزونه ها مي باشد كه مي تواند به سايت شما قابليتي كه نياز داريد را بيافزايد.

اين قابليت به شما كمك مي كند كه بعد از طراحي سايت بتوانيد بدون پرداخت حتي يك ريال هزينه جداگانه هر امكاناتي كه مدنظر خودتان است را با كمترين هزينه و زمان به سايت خود بيافزاييد. اين ويژگي ها بسيار متنوع و گسترده مي باشد و كد نويسي آنها شايد نياز به ماه ها و حتي سال ها زمان داشته باشد اين در حالي است كه شما مي توانيد بعد از طراحي سايت تان توسط متخصصين برتر رايانه ، هر زماني كه نياز داريد انواعي از ويژگي ها را در سريع ترين زمان ممكن به وبسايت تان اضافه كنيد.

قيمت طراحي سايت با وردپرس در قالب اختصاصي
در صورتي كه شما طراحي خاصي براي سايت خود در نظر داريد و يا وب سايتي به عنوان مدل نمي يابيد يا مي خواهيد طراحي سايت شما كاملاً متفاوت باشد ، بايد سراغ يك طراحي وب سايتي برويد كه در ابتدا با كمك طراح بر روي فايل psd  سايت را به صورت يك طرح گرافيكي ايجاد كنيد . پس از طراحي و انجام تغييرات ويرايش و نهايي شدن طرح تان توسط يك برنامه‌ نويس با زبان ها و كدهاي مختلف نوشته و پياده سازي مي شود.

اين روش شايد هزينه بر و زمان بر باشد اما مزيت هاي خود را دارد اينكه طرح در نهايت همان چيزي مي شود كه صاحب وبسايت يا مشتري مي خواهد و سليقه و خواست مشتري در انجام اين وبسايت به اهداف كسب و كار او نزديك است . قيمت طراحي سايت با وردپرس از طريق قالب هاي اختصاصي معمولاً مختص شركت هاي و سازمان هايي است كه مي خواهند با صرف بودجه قالب توجهي يك سايت اختصاصي داشته باشند مسلماً بالاتر مي باشد.

قيمت طراحي سايت با وردپرس در برتر رايانه
مجموعه برتر رايانه يك تيم از افراد كاملاً حرفه اي در زمينه طراحي سايت را تشكيل داده است. موفقيت اشخاصي كه ما را براي طراحي سايت خود انتخاب نموده اند براي مان اهميت بسيار زيادي دارد به همين علت تمامي تلاش خود را به كار برده ايم تا در قبال خدمات با كيفيت كه ارائه مي دهيم بهترين قيمت ها را تعيين كنيم. از آنجا كه از ويژگي هاي وردپرس قيمت مناسب آن نسبت به طراحي سايت به صورت اختصاصي است ؛ در برتر رايانه تيم ما تمامي موارد لازم براي طراحي سايت از قبل طراحي و اجرا كرده به همين خاطر افتخار اين را داريم كه با قيمتي كمتر و كيفيتي بسيار بالاتر وب سايت شما عزيزان را طراحي و اجرا نماييم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۳:۱۸ توسط:مهندس عليرضا رهيده Alirezarahideh P.E موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت فروشگاهي


با توجه به پيشرفت ديجيتال ماركتينگ و افزايش تمايلات افراد به سفارش و خريد اينترنتي ، داشتن يك سايت فروشگاهي در قالب يك فروشگاه مجازي مي تواند بسيار تاثير گذار و مفيد باشد . عوامل مختلفي براي خوب جلوه دادن يك سايت مجازي فروشگاهي وجود دارد اما مهمترين آنها اين است كه فروشگاه اينترنتي بايد يك حس اعتماد و امنيت براي كاربران فراهم كنند تا بتوانند با خيال آسوده ثبت سفارش كند و به مشتري دائمي تبديل شود . توجه داشته باشيد كه هميشه اولين مراجعه مخاطب به سايت يا فروشگاه مهمترين نقش را در در جذب آن مشتري و در نهايت خريد كردن مي باشد. بنابراين بايد سايتي را طراحي كنيد كه روانشناسي خريد و استراتژي هاي دقيق فروش در طراحي آن رعايت شده باشد.

 


[vc_row][vc_column][codebean_autotype typed_show_options="yes" typed_speed="120" typed_options_backdelay="2000" typed_text="جهت برقراري ارتباط با كارشناسان ما با شماره * 09128121588 * تماس بگيريد." animated_text_color="#dd3333" typed_options_loopcount="-1"][/vc_column][/vc_row]

 

 

ما در تيم برتر رايانه با توجه به تجربه چندين ساله خود در زمينه طراحي سايت فروشگاهي و  بررسي كارشناسانه رفتار خريداران آنلاين شما را در صعودي كردن مراحل فروش تان و كسب موفقيت روز افزون در اين زمينه همراهي خواهيم كرد.

صفحه اصلي سايت فروشگاهي ويترين اصلي ساخت
تاثير تاثير صفحه اصلي يك سايت فروشگاهي بسيار بيشتر از صفحات ديگر است. تخفيفات ، پيشنهادهاي ويژه ، جشنواره هاي فروش ، محصولات جديد و … بايد در يك چارچوب زيبا و جذاب به مخاطب معرفي شود. اين گونه است كه مخاطب به راحتي با منوي كامل محصولات مواجه مي‌شود ، بهترين گزينه مورد نظر خود را انتخاب و در نهايت خريد خواهد كرد.

 


محصولات پيشنهادي و دسته بندي شده
يكي از امكانات ويژه در سايت فروشگاهي امكان نمايش محصولات مشابه به يك محصول در زير آن محصول است. اين كار علاوه بر اينكه محصولات مشابه محصول مورد نظر كاربر را معرفي مي‌كند مي‌تواند شانس خريده شدن آن محصول را نيز افزايش دهد. اين كار علاوه بر اين كه خريدار را به خريد آن محصول ترغيب مي‌كند زحمت جستجوي بيشتر را نيز از روش كار برمي دارد. بنابراين وجود ويژگي نمايش كالاي پيشنهادي يكي از بخش هاي ضروري يك وب سايت فروشگاهي است.

 

قابليت جستجوي ويژه با فيلتر كردن محصولات در سايت فروشگاهي
اين كه كاربر بتواند از بين محصولات متنوع يك سايت فروشگاهي دقيقاً به محصول مورد نياز خود دست پيدا كند يك گزينه بسيار مفيد براي سايت هاي فروشگاهي مي باشد. محصولات يك سايت هر يك مي‌تواند رنگ ، اندازه ، كاربرد ، مشخصات مختلف و منحصر به فرد خود را داشته باشند. با اين ويژگي يكي از افراد مي توانند با درج مشخصات مورد نياز خود دقيقاً به محصول مورد نظر خود دست پيدا كنيم.

 


خصوصيات محصول در سايت فروشگاهي
مهمترين بخش در سايت فروشگاهي قسمت معرفي محصولات است. اينكه خصوصياتي محصول چگونه معرفي شود نقش بسيار مهمي براي كاربر و حتي موتورهاي جستجو گوگل دارد . با يك طراحي ويژه و منحصر به فرد و توليد محتواي مناسب علاوه بر اينكه مي‌توانيد فرآيند فروش آن محصول افزايش دهيد ، مي توانيد گام بزرگ و موثر در رتبه گيري موتور هاي جستجو و سئو داشته باشد. شما مي توانيد در اين قسمت علاوه بر اطلاعات فني محصول مطالب مختلفي نظير موارد استفاده از آن محصول ، طريقه ساخت و تعمير دستورات خرابي و … را بنويسيد.

 


درگاه هاي پرداخت متنوع در فروشگاه مجازي
امكان پرداخت متنوع براي كاربران علاوه بر جلب اعتماد كاربر تاثير مطلوبي در مراحل خريد دارد . امكان خريد و پرداخت آنلاين يا حضوري براي يك مشتري مي تواند تا حد زيادي مشكل پرداخت شخصي را برطرف و يك اعتمادسازي دوطرفه براي افراد به وجود بياورد. امكان خريد با حداقل تراكنش نيز مي تواند كمك بسزايي به افرادي باشد كه براي خريد هاي جزئي وب سايت فروشگاهي شما مراجعه كرده‌اند. اين درگاه پرداخت مي تواند به تمامي درگاه هاي بانكي و سيستم‌ هاي پرداخت شتاب متصل گردد.

 


بخش نظر دهي كاربران
اهميت دادن به نظرات كاربران و رسيدگي به آنها از جمله عواملي است كه نقش زيادي در افزايش اعتبار سايت فروشگاهي دارد. اين گفتگوي ميان كاربران باعث مي شود تا صفحه مربوطه همواره به روز رساني و در موتورهاي جستجو گوگل رتبه بگيرد و به دنبال آن بازديد از سايت نيز افزايش پيدا مي كند.

 


ايجاد سبد خريد در وب سايت فروشگاهي
يكي از پر كاريردترين قسمت هاي سايت فروشگاهي سبد خريد است.تا كاربر بتواند به راحتي اقلام سبد خريد خود را كم يا اضافه كند و مشخصات خريد آنها را اصلاح كند ، سپس اقدام به خريد و پرداخت نمايد. مشاهده هزينه نهايي فاكتور ، تخفيفات و هدايا و … در سبد خريد سايت فروشگاهي امكان پذير است.

 

انتخاب نحوه ارسال در سايت فرشگاهي
به هر ميزان كه راه هاي ارسال كالا براي مشتريان بيشتر باشد ميزان و امكان فروش نيز افزايش پيدا مي‌كند. نحوه ارسال مختلف به گونه اي است كه نه تنها فرد مي توانند ارسال را خود انتخاب كند ، بلكه هزينه ارسال و زمان ارسال نيز به صورت دقيق در اين مرحله براي كاربر مشخص مي شود.

تيم طراحي سايت برتر رايانه با در نظر گرفتن روش هاي روز دنيا و استفاده دقيق از متد  روانشناسي فروش ، ديجيتال ماركتينگ و اجراي كامل مراحل بهينه سازي و سئو وب سايت فروشگاهي جامع و درخور كسب و كار شما را طراحي خواهد كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۸:۵۲ توسط:مهندس عليرضا رهيده Alirezarahideh P.E موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت ارزان

​طراحي سايت ارزان و با كيفيت از جمله دغدغه اصلي هر فردي در حرفه ي كسب و كار خود مي باشد. صاحبان انواع كسب و كار يا افرادي كه علاقه زيادي به كسب و كار اينترنتي دارند ، تمايل زيادي دارند كه بتوانند با كمترين هزينه بهترين سايت را جهت معرفي خدمات خود داشته باشند و وقت و هزينه بالايي جهت طراحي سايت خود نپردازند.

توجه داشته باشيد كه با پيشرفت سريع جامعه و همه گير شدن وسايل هوشمند نظير موبايل ، تبلت و كامپيوتر ، امروزه نياز به يك سايت ارزان بيش از هر روز ديگري احساس مي شود چون كه اكثر كاربران ترجيح مي‌دهند تا به جاي اين كه به وقت خود را صرف گشت و گذار جهت خريد و تهيه نياز خود كنند ، تنها با يك جستجوي ساده در اينترنت خواسته خود را برآورده كنند.

 

[vc_row][vc_column][codebean_autotype typed_show_options="yes" typed_speed="120" typed_options_backdelay="2000" typed_text="جهت برقراري ارتباط با كارشناسان ما با شماره * 09128121588 * تماس بگيريد." animated_text_color="#dd3333" typed_options_loopcount="-1"][/vc_column][/vc_row]

 

طراحي كاربر پسند در طراحي سايت ارزان
از ويژگي هاي مهم يك طراحي سايت ارزان جذابيت و كاربر پسند بودن آن است. راه حل هاي بسيار زيادي جهت طراحي سايت زيبا وجود دارد كه به راحتي بتوانند نظر كاربران را به خود جذب كند. يكي از اصلي ترين عواملي كه مي تواند به كاربر پسند بودن سايت كمك كند استفاده از منو ها و ابزارهاي مربوط به طراحي سايت است كه با توجه به نوع جستجوي كاربران طراحي مي شود و مي‌تواند در دستيابي به اطلاعات به كاربر كمك بسيار زيادي كند.

 

توجه به سازگاري سايت طراحي شده با مرورگرهاي مختلف با استفاده از عكس ها و ويديو هاي مناسب در طراحي سايت عواملي است كه مي‌تواند كاربران مختلف را جذب سايت و كسب و كار خود كنيد. همچنين در طراحي سايت ارزان شما ميتوانيد با نوآوري در طراحي سايت و برگزاري نظرسنجي‌هاي مختلف در قسمت هاي مختلف سايت كاربران بيشتري را براي كسب و كار خود به ارمغان بياوريد و روز به ‌روز بيشتر كسب و كار خود را رونق دهيد.

طراحي سايت ارزان از نظر قيمت
هدف اصلي افراد و شركت ها از راه اندازي سايت جذب مشتري بيشتر و بالا رفتن توان مالي است. نكته‌اي كه عدم توجه به آن امكان دارد زيان مالي بسياري را براي افراد در حين ورود شان به دنياي مجازي و آنلاين وارد كند پرداخت هزينه هاي بالا در طراحي سايت است. برخي اشخاص فكر مي ‌كنند قدم اول براي موفقيت و درخشيدن ميان رقبا شان داشتن سايتي اختصاصي است است. اما نكته اصلي اينجاست كه طراحي اختصاصي هزينه بالايي نسبت به طراحي سايت ارزان و سريع خواهد داشت. با ارائه ويژگي هاي ارزانترين طراحي سايت از نظر قيمت و هزينه براي راه اندازي و طراحي سايت اين موضوع را برايتان روشن تر خواهيم نمود.

ويژگي ارزانترين طراحي سايت
زماني كه حرف قيمت و برآورد هزينه طراحي سايت مي شود اولين سؤالي كه در رابطه با سفارش سايت به ذهن شما و صاحبان مشاغل مختلف كه مي‌خواهند كسب و كار خود را در اينترنت گسترش دهند مي افتد ، هزينه يا قيمت طراحي سايت است. براي داشتن سايت بيشترين هزينه شما هزينه طراحي سايت مي باشد ، پس نگران شدن شما بي مورد است. تيم طراحي سايت برتر با استفاده از سيستم مديريت محتواي وردپرس و از طريق قالب سايت آماده هزينه طراحي سايت شما را كاهش مي دهند به گونه‌ اي كه هزينه راه اندازي سايت زماني كه بخواهيد از طراحي سايت اختصاصي استفاده كنيد به شدت بالا رفته و براي شروع كسب و كارهاي نوپا پيشنهاد نمي شود. قيمت ارزانترين طراحي سايت در شركت طراحي سايت برتر رايانه با توجه به خدمات ارائه شده متفاوت بوده و شما مي توانيد با پرداخت هزينه بسيار كم فروشگاه خود را راه اندازي نماييد. از ديگر ويژگي هايي كه در راه اندازي يك طراحي ارزان مؤثر است انتخاب قالب وردپرس مي باشد.

 

قيمت مناسب سايت ارزان با وردپرس
هزينه سايت ارزان در شركت هاي مختلف متفاوت است و از لحاظ ميزان شخصي سازي سايت و قالب قيمت‌ ها نيز متغير مي باشد. به طور كلي اگر از قالب هاي آماده استفاده كنيد طراحي سايت با وردپرس بسيار پايين تر از طراحي سايت اختصاصي و يا طراحي با استفاده از كد نويسي خواهد بود.

پيشنهاد مي شود در رابطه با قيمت سايت تحقيق كافي انجام دهيد تا بتوانيد درست انتخاب كنيد چرا كه در فرهنگ ما ايراني ها جا افتاده است كه هرچه قيمت بالاتر باشد از كيفيت بالاتري برخوردار است. خيلي از افراد هزينه ‌هاي بسيار بالايي به شركت هاي متعددي بابت طراحي سايت پرداخت نمودند و سايت هاي بسيار بي كيفيت تحويل گرفته اند ؛ قبل از هر چيز بايد مجوز هاي اخذ شركت را حتماً مورد بررسي قرار دهيد.

ويژگي هاي بازر طراحي سايت ارزان برتر رايانه
از مشخصه هاي بارز طراحي سايت قيمت مناسب آن است كه با توجه به هزينه هاي رايج سايت هاي حرفه اي و گران قيمت هزينه راه اندازي اين وب سايت ها بسيار مقرون به صرفه بوده و اين امكان را به شما مي دهد تا در زمان كمي وب سايت و يا كسب و كار خود را ايجاد كنيد.

اطلاعات صفحات سايت
ورود محتواي اوليه تا چندين مورد بر روي سايت به صورت رايگان انجام مي شود. در واقع بعد از تحويل سايت و پنل مديريت امكان ايجاد و مديريت صفحات سايت توسط مدير سايت با استفاده از پنل كاربري سايت به راحتي قابل انجام خواهد بود.

قالب هاي متنوع و زيبا
صاحبان سايت ارزان اين امكان را دارند كه با توجه به سليقه خود قالب ظاهري وبسايت را از ميان قالب هاي متعدد انتخاب كنند. تمامي قالب ها بر روي بيشتر مرورگر ها بهينه شده و در حالت مناسب و سريعترين زمان ممكن لود مي شود.

پشتيباني انلاين
از ديگر ويژگي‌هاي طراحي سايت ارزان از نظر قيمت اين است كه در صورت مواجه با هرگونه مشكل در حين كار با بخش مديريت سازي و كنترل پنل ها مي توان از طريق قسمت پشتيباني سايت مشكلات خود را مطرح نموده و نسبت به رفع آن اقدام كنيد.

آماده سازي سريع وب سايت
دامنه و هاست بعد از يك روز سفارش فعال شده و قابل استفاده خواهد بود. جهت نصب قالب و ايجاد صفحات و ورود محتوا بر اساس اطلاعات ارسالي كارفرما در وبسايت انجام خواهد گرفت.

شركت برتر رايانه ارائه دهنده خدمات ارزانترين طراحي سايت
طراحي سايت برتر رايانه در رده‌ هاي مختلف قيمتي طراحي سايت را تنظيم نموده تا هر شركت و كسب و كاري بتواند با توجه به بودجه خود از خدمات ارزانترين طراحي سايت توسط مجموعه سايت برتر بهره مند شود و براي كسب و كار خود يك وبسايت تهيه نمايد. به سبب همين ويژگي بسته ها و قالب هاي آماده اي را جهت طراحي سايت ارزان قيمت مهيا شده است تا شركت ها و افرادي كه تمايل به استفاده از آنها دارند بتوانند با دارا بودن وبسايت براي خود در اينترنت حضور بيابند و بخشي از اين بسته هاي آماده با توجه به نياز و درخواست مشتري قابل توسعه و تغيير است.

پياده سازي و اجراي پنل مديريت ها به زبان فارسي و با كاربري آسان ، افزودن محتوا و محصولات جديد به سايت ، طراحي ريسپانسيو و به كارگيري تكنولوژي هاي پيشرفته در طراحي سايت حرفه اي ، توسط سايت برتر انجام شده و ارائه خدمات سئو و بهينه سازي سايت شما براي موتور هاي جستجو از ديگر ويژگي‌هاي سرويس هاي سايت برتر مي باشد.

استفاده از وردپرس در طراحي سايت ارزان
مديريت محتواي وردپرس بدون شك يكي از بهترين گزينه ها براي طراحي سايت آماده با هزينه بسيار كم اما قابليت بالا به حساب مي آيد. در صورتي كه شما زبان برنامه نويسي php بلد باشيد مي توانيد به راحتي از امكانات اين نرم‌ افزار اينترنتي استفاده كنيد و هر چيزي كه در ذهن داريد را طراحي و پياده سازي نماييد. انتخاب سيستم وردپرس براي طراحي سايت ارزان اين است كه اكثر سايت ها كه در گوگل رتبه خوبي دارند از طريق وردپرس طراحي شده اند. در واقع در اين محيط شما مي توانيد با افزودن يك ابزار سئو وردپرس رتبه خود را خيلي بهتر از قبل كنيد. پيش نيازي از كاربرد اين سيستم محبوب تحت وب در اختيارتان قرار داديم در ادامه از به ويژگي ها و مزيت هاي استفاده از وردپرس در سايت ارزان صحبت خواهيم نمود.

 

ديگر ويژگي هاي فوق العاده وردپرس در سايت ارزان
پيش از باز نمودن ويژگي هاي اين سيستم بهتر است بدانيد طراحي سايت آماده با وردپرس به هيچ عنوان دليلي بر غيرحرفه ‌اي بودن نيست. علاوه بر اين دليل ارزاني اين نوع سايت داشتن علم طراحي سايت حرفه اي مي باشد. يكي از بخش‌هاي جذاب استفاده از وردپرس در طراحي سايت ، بخش قالب وردپرس مي باشد. در وردپرس هيچگونه محدوديتي در انتخاب قالب و ظاهر سايت وجود ندارد و هر آنچه كه شما براي ظاهر يك وب سايت در زمينه مرتبط با كسب و كار و حرفه يا خدمات است را مي توانيد انتخاب و پياده سازي نماييد.

علاوه بر اين وردپرس يك سيستم متن باز بوده كه امكانات آن توسط افراد متعدد برنامه نويس در سراسر كشور قابل افزايش است. جهت افزايش امكانات يك سايت وردپرسي امكاناتي فراهم شده است به نام پلاگين يا افزونه وردپرس با استفاده از اين مشخصه مي‌ توانيد نياز خود و امكانات سايت خود را افزايش دهيد. افزونه هاي متعددي براي نيازهاي مختلف طراحي و ارائه شده است كه بسياري از آن ها رايگان مي باشد. در بعضي از كاربرد هاي حرفه اي تر نيز افزونه هاي تجاري براي طراحي سايت ارزان توسط وردپرس ارائه مي گردد.

از ويژگي هاي كه استفاده از وردپرس در سايت ارزان دارد اين است كه از امنيت بالايي برخوردار بوده كه اين امنيت بالا وقتي وردپرس نسخه هاي وردپرس را به روز رساني مي كند در امنيت خودش نيز تغييراتي را داده است. در صورتي كه شما بخواهيد امنيت وردپرس در سايت را بالا ببريد از افزونه وردپرس كه در بالا به آن اشاره نموديم در اين زمينه استفاده كنيد. همچنين مي توانيد تنظيمات ورود دو مرحله اي وردپرس را فعال سازي نماييد.

مزيت هاي استفاده از وردپرس در ارزانترين طراحي سايت
سهولت در استفاده از وردپرس ؛ استفاده از وردپرس بسيار آسان است. افزودن صفحات جديد ، پست هاي وبلاگ ، تصاوير و … به طور منظم و به سرعت انجام مي شود. از آنجا كه اين فناوري بسيار ساده است زمان صرف شده براي قالب بندي بسيار كاهش مي يابد

مديريت وب سايت از طريق دستگاه‌هاي مختلف ؛ وردپرس مبتني بر مرورگر است يعني مي توانيد از هر رايانه به اينترنت متصل شده و سايت خود را مديريت كنيد.

عدم نياز به html ؛ وردپرس سيستم خودگردان بوده و به نرم افزار ويرايش html احتياجي ندارد. يعني شما مي توانيد يك صفحه يا پست وبلاگي را بسازيد ، قالب بندي كنيد ، تصاوير را بارگذاري و ويرايش نماييد. اسناد ، پرونده هاي ويديويي ، گالري تصاوير و … را بارگيري كنيد بدون اينكه نيازي به html داشته باشيد.

كنترل وب سايت ؛ در رابطه با سايت ارزان مي توان گفت ديگر منتظر طراح وب براي آپديت ساده خود نخواهيد بود. با استفاده از وردپرس تقريباً بر همه جنبه ‌هاي سايت كنترل داريد و مي توانيد به راحتي سايت خود را به روز رساني نماييد.

از ديگر مزيت هاي استفاده از وردپرس در طراحي سايت ارزان اين است كه طراحي وب سايت شما ۱۰۰ درصد قابل تنظيم است. اين نرم‌افزار به عنوان موتور وبسايت شما عمل كرده ، ظاهر و احساس سايت مي ‌تواند ۱۰۰% سفارشي باشد و نام تجاري تان در سايت بدرخشد و تجربه منحصر به فردي را به بازديدكنندگان ارائه دهد. همچنين از آنجا كه وردپرس در ابتدا به عنوان يك پلتفرم وبلاگ نويسي ايجاد شده در صورت تمايل قابليت هاي وبلاگ‌ نويسي داخلي دارد و به راحتي قابل ادغام و شامل امكاناتي نظير نظر دادن ، افزودن خودكار جديدترين پست هاي وبلاگ به ساير صفحات نيز تنظيم بسيار ساده است و به گسترش شركت شما كمك مي كند و سايت را پوياتر و تعاملي مي كند.

كسب مشاوره پيش از استفاده از وردپرس
پيش از انجام هر كاري بهتر است با مشاورين متخصص در اين زمينه مشورت كنيد. مشاوران طراحي سايت برتر با اطلاعات كافي و تجربه كه در ساخت وب سايت در محيط وردپرس دارد به شما كمك مي كند تا بهترين قالب متناسب با حوزه كاري خود را انتخاب نماييد و همچنين با كمك آنها مي توانيد در صورت نياز سايت خود را تغيير داده و امكانات مختلف ديگري را در آن به كار گيريد. سايت برتر با مشاوران حرفه اي خود و چندين سال سابقه در طراحي سايت حرفه اي و وردپرسي مي ‌تواند در اين مسير شما را ياري نمايند. اگر نياز به مشاوره داريد كافيست بر روي لينك تماس با ما كليك نماييد تا به يكي از كارشناسان و متخصصان ما در زمينه طراحي سايت متصل نماييد.

 

مزاياي سايت هاي آماده در طراحي سايت ارزان
در صورتي كه بخواهيم تعريفي از وب سايت آماده ارائه دهيم مي‌توان گفت به سايت‌ هاي حرفه اي كه پيش از سفارش مشتري با اصول و قواعد حرفه‌اي طراحي ، آماده شده و آماده بهره برداري مي باشد سايت آماده مي گويند. يكي از خدمات شركت سايت برتر ، طراحي وب سايت ارزان جهت پياده سازي طراحي سايت فروشگاهي ، شركتي و … است به عبارت ديگر آماده بودن سايت علاوه بر ارزان بودن آن طرح شگفت انگيز سايت آماده ارزان را رقم زده و شما قادر خواهيد بود كه با پرداخت حداقل هزينه صاحب يك سايت آماده شويد. اگر طرفدار راه اندازي سريع سايت خود هستيد در اين مطلب از مزاياي سايت هاي آماده در اختيارتان قرار خواهيم داد تا با اطلاعات بيشتر در اين مورد بتوانيد وب سايت خود را سريع تر راه اندازي و بهره برداري نماييد.

دلايل انتخاب سايت هاي آماده ارزان قيمت
ويژگي مهمي كه سايت هاي آماده دارد و طرفداران زيادي را در سراسر دنياي وب به دست آورد ، طراحي اصولي قالب هاي سايت مي باشد. در شركت طراحي سايت برتر رايانه كليه قالب ها طبق آخرين اصول كد نويسي طراحي شده است و علاوه بر اين از لحاظ ظاهري قالب هاي آماده زيبا مي تواند توجه شما را جلب كند و در دسته هاي طراحي سايت فروشگاهي ، شركتي و سايت ارزان ميتوانيد اين زيبايي ها را مشاهده نماييد.

از ديگر مزاياي سايت هاي آماده ريسپانسيو بودن و واكنش گرا بودن قالب مي باشد. امروزه افراد با دستگاه ‌هاي مختلف هوشمند به سايت شما مراجعه مي كنند. در اين صورت طراحي سايت شما بايد طوري باشد كه در تمامي دستگاه ها مثل گوشي تلفن همراه ، تبلت ، لپ تاپ و … قابل مشاهده باشد. منظور از واكنش گرا يا ريسپانسيو بودن نمايش مناسب تمامي اجزاء سايت در دستگاه هاي هوشمند مختلف با اندازه هاي متفاوت است.

در واقع يك راه براي طراحي سايت با هزينه كمتر و قيمت ارزان وجود دارد كه استفاده از قالب هاي آماده مي باشد. علاوه بر ارزان بودن طراحي سايت آماده يكي از مزيت هاي فوق العاده آن صرفه جويي در زمان طراحي است يعني شما مي‌توانيد تنها در طول چند روز كاري و صرف كمترين هزينه يك وب سايت ايده آل و كاربردي داشته باشيد.

مشاوره در رابطه سايت هاي آماده
در شركت طراحي سايت برتر با بهره مندي از مشاوره افراد متخصص در حوزه كسب و كار آنلاين نيازهاي كسب و كار شما بررسي مي گردد. در صورتي كه طراحي سايت ارزان با وب سايت هاي آماده ، هدف شما مي باشد به شما توصيه مي شود ، اگر اهداف بزرگتري براي كسب و كار در فضاي مجازي داريد تمامي مسير را از اولين تصور كاربر و تا زماني كه تبديل به يك مشتري مي شود بررسي كرده و طبق اصول يك سايت موفق ، طراحي حرفه‌اي را پياده سازي نماييد. براي طراحي سايت و ارتقاء آن به تمامي جوانب توجه نماييد. ما در سايت برتر با سابقه و تجربه كاري ، تمامي درخواست شما از طراحي وب سايت را برآورده كرده و آماده ارائه خدمات و مشاوره حرفه اي هستيم.

 

چه اطلاعاتي در وب سايت آماده قرار مي گيرد؟
در ابتدا براي ايجاد يك وب سايت آماده با توجه به درخواست مشتري سوالات يا پرسشنامه‌ اي طراحي مي‌شود و از اين طريق مشتري بايد پاسخ دهد. پرسش ها شامل اهداف سايت ، معيارهاي موفقيت سايت ، نقاط ضعف سايت فعلي ، اطلاعات مخاطب و رقبا و ساير سؤالات مشابه مي باشد. جواب مناسب به سوالات براي طراحان سايت ضروري است تا بتوانند به شما جهت رسيدن به اهداف در كسب و كارتان كمك كنند. در جلسه‌اي كه بين طراحان و مشتري تنظيم مي‌شود ابتدا عملكرد سايت مورد بررسي قرار گرفته و سپس با مقايسه وب سايت با وب سايت رقبا به نقاط ضعف و قوت و چيزهايي كه مشتري دوست دارد به آن برسد صحبت مي‌شود.

مراحل طراحي وب شامل اطلاعاتي است كه توسط كارفرما به طراح يا مجري طرح اعلام مي شود. در بيشتر موارد مشتري متن و تصاوير را بر روي سايت قرار مي دهد كه اين كار نه تنها اين اطمينان را مي دهد كه اطلاعات را مشتري خودش تهيه و مربوط كسب و كار خودش است بلكه در كاهش هزينه‌ هاي خود پروژه نيز كمك خواهد كرد. در واقع ورودي هاي مشتري و اطلاعاتي كه در طراحي وب سايت ارائه مي دهد. براي پروسه طراحي حياتي است زيرا هيچكس در مورد كسب و كارش به اندازه خودش اطلاعات ندارد.

طراحي وب و اطلاعاتي كه در يك وب سايت آماده و ارزان قرار مي گيرد:
در مرحله اول ورودي مشتري

در مرحله دوم مفهوم طراحي

سپس ايجاد وب سايت

پس از آن تاييد وب سايت از طرف كارفرما و تجديد نظر و ديگر موارد شامل نصب ، آزمايش و تكميل مي باشد.

اطلاعات مشتري از مراحل حياتي طراحي وب است. در واقع مشتري ايده هاي خود را به طراح مي‌دهد كه شامل رنگ ها ، خصوصيت صفحات ، تصاوير و بعد ايده هاست و طراح مي تواند از اين تصاوير جهت ايجاد گرافيك مناسب براي وبسايت استفاده كند و در موارد خاص ممكن است تصميم بگيرد كه تصاوير بيشتري ايجاد كند.

در مفهوم طراحي قبل از ايجاد وب سايت طراح نمايش گرافيكي از آنچه كه وب سايت به نظر خواهد رسيد را پياده سازي مي نمايد و از تمام ورودي هايي كه مشتري براي او مي فرستد نيز بهره مند مي باشد. با پياده سازي نمايش گرافيكي وب سايت آن را براي تاييد مجدد براي مشتري ارسال مي كند. طرح هاي مفهومي با استفاده از نرم افزارهاي تصوير ايجاد مي‌ شود و تغييراتي مثل رنگ ها ، فونت ها و طرح ها به سرعت انجام مي‌شود. پياده‌سازي اين مرحله به طور چشمگيري هزينه‌هاي پروژه را كاهش مي دهد.

ايجاد وب سايت ؛ با تاييد شدن طرح از طرف كارفرما طراح به راه اندازي وب سايت ادامه مي دهد. نكته قابل توجه اينكه در راه اندازي وب سايت از قابليت ها و امكاناتي استفاده مي شود كه ممكن است لازم به تغيير باشد/ حتي اين امكان وجود دارد كه ورودي تاييد مشتري نيز تغييراتي پيدا كند.

تأييد وب سايت ؛ با راه اندازي سايت ، مشتري مي تواند صفحات را تست يا مرور كند. در اين مرحله سايت هنوز فعال نشده و قادر به ارائه بازديد نخواهد بود. در اين مرحله ممكن است مشتري درخواست تغييراتي كند كه پس از اتمام درخواست‌ها و تاييد نهايي مشتري طرح به مرحله بعدي مي رود.

در نهايت پس از تاييد ، طراح، سايت را بر روي سرور انتقال ميدهد و هنگامي كه وب سايت تست مي‌شود و به درستي كار مي‌كند نام دامنه مشتري به صفحه سايت ارسال مي شود و بعد از آن براي بازديدكنندگان آماده خواهد شد. در اين زمان هزينه كه از طراحي باقي بماند و ظرف بازه زماني تا معين پرداخت مي شود حتي پس از اتمام كار تغييرات جزئي توسط مشتري انجام شود.

نحوه بازاريابي بهتر با طراحي سايت ارزان
در دنياي امروزي براي موفقيت در تجارت و فروش هيچ چيز مهمتر از انتخاب يك استراتژي خوب و مؤثر براي بازاريابي نيست. در صورتي كه مي خواهيد براي بازاريابي بهتر يك وب سايت ارزان طراحي كنيد يا خدمات بازاريابي آنلاين خود را ارتقاء دهيد مي توان وردپرس را به عنوان يك پلتفرم طراحي سايت انتخاب كنيد و اقدام به طراحي سايت در اين محيط نماييد. انتخاب يك قالب حرفه اي و مناسب در ميان بهترين قالب ها مي تواند كمك زيادي كند. براي ايجاد بازاريابي بهتر با قالب هاي آماده شركتي وردپرس ، در اين مقاله مؤثرترين و بهترين قالب هاي آماده شركتي را معرفي مي كنيم. اميدواريم الهام بخش شما جهت داشتن يك وبسايت حرفه‌اي و كارآمد شود.

 

بازاريابي با قالب هاي آماده استارتاپ و ماركتينگ اپ وي
قالب APPWAY قالب وردپرسي شركتي يا معرفي شركت ها و استارت آپ ها مي باشد. اين قالب سايت ارزان براي بازاريابي بهتر كاملاً واكنش گرا و با ظاهر و ويژگي هاي جذاب مناسب براي شركت ها و استارت آپ ها است. اين نوع قالب يك قالب وردپرس كاملاً حرفه اي به حساب مي‌آيد كه بدون داشتن دانش كد نويسي مي توانيد وب سايت حرفه اي مورد نظر خود را در كمترين زمان ممكن ايجاد كنيد.

از ويژگي هاي منحصر به فرد قالب اپ وي اين است كه شما به راحتي مي توانيد از هر كدام از طرح هاي آماده موجود در آن در داخل صفحه اصلي يا ديگر صفحات سايت خود استفاده كنيد ؛ ويژگي هاي آن شامل :

قابل استفاده براي شركت هاي ارائه دهنده خدمات سحاب و خدمات بازاريابي ايميلي
مناسب براي وب سايت هاي ارائه دهنده خدمات تجارت الكترونيك و خدمات بازاريابي ديجيتال
معرفي اپليكيشن
شركت هاي ارائه دهنده خدمات تاكسي اينترنتي ، ميزباني وب سايت و خدمات طراحي
از ديگر ويژگي هاي قالب براي طراحي سايت ارزان شامل :

داراي پنل كاملاٌ فارسي و تنظيمات قالب
كاملاً واكنش گرا و ريسپانسيو
پشتيباني كامل از ووكامرس
سرعت بارگذاري بالا به دليل سبك بودن قالب
سازگاري با انواع مرورگرها و كاملاً بهينه سازي شده
داراي فايل راهنمايي دقيق و كامل به صورت فارسي
داراي پنل تنظيمات حرفه اي ، فايل راهنماي فارسي و تيم پشتيباني كاملاً حرفه اي
 

بازاريابي با قالب هاي آماده SEO WP و SEOFY
قالب SEO WP يكي از بهترين قالب هاي بازاريابي شركتي و يك ابزار كامل جهت ايجاد وب سايت هاي ديجيتال ماركتينگ و شبكه هاي اجتماعي به حساب مي آيد. اين قالب براي تمامي كار برد هاي بازاريابي اجتماعي و سئو مناسب است و شامل المان هاي كاربردي متنوع و مجموعه گسترده از صفحات داخلي مختص به كسب و كار هاي بازاريابي و سئو طراحي شده است.

با استفاده از اين قالب مي توانيد علاوه بر بازاريابي بهتر به طيف گسترده از استايل هاي هدر و طرح بندي مختلف براي وب سايت سايت خود دسترسي پيدا نماييد و با امكاناتي كه دارد اولين قسمت از وب سايت شما را جهت راه اندازي آسان كرده و به بازديدكنندگان يك ظاهر منحصر به فرد و سفارشي ارائه مي ‌دهد. نكته قابل توجهي كه در قالب SEO WP وجود دارد افزونه صفحه ساز ويژوال كامپوزر پرميوم مي باشد ؛ در واقع رابط كاربري كشيدن و رها كردن اين صفحه ساز محبوب اين امكان را براي شما فراهم مي آورد تا صفحاتي فراتر از آنچه كه با ويرايشگر پيش فرض وردپرس ميتوانيد بسازيد طراحي كنيد. همچنين از طريق اين قالب كسب و كار خود را مي توان ارتقاء داده و يك وب سايت شگفت انگيز راه اندازي و استفاده نماييد.

SEOFY قالب سئو فاي يك قالب عالي و ارزان
اين نوع قالب به عنوان يكي از بهترين قابليت هاي بازاريابي و سئو وردپرس به حساب مي آيد كه داراي اطلاعات بسيار گسترده در رابطه با چگونگي نصب و استفاده از آن است. اين قالب به روز رساني هاي خودكار رايگان جهت بهبود عملكرد قالب داشته و ديگر خدمات آن مي ‌توان به پشتيباني كامل و عدم نياز به هيچ نوع اطلاعات كد نويسي و دمو هاي مجزا اشاره نمود. از امكانات قالب سئوفاي انيميشن رديفي پيشرفته ، ايجاد و مديريت فروشگاه فروش محصولات و دريافت پول مي باشد.

بازاريابي با قالب هاي آماده Montblanc و Traders
قالب Montblancرا مي توان براي سايت هاي چند منظوره استفاده كرد. اين قالب براي بازاريابي بهتر جهت ايجاد وبسايت هاي بيزينسي ، اپليكيشن ها ، محصولات يا وب سايت هاي عكاسي طراحي شده است و در صفحه اصلي اين قالب يك اسلايد در تمام صفحه وجود دارد كه در قسمت بالاي صفحه يك منوي ناوبري و لوگو قرار گرفته شده است. اين قالب پنج لايوت صفحه اصلي ، چهار استايل هدر خلاقانه دارد و از ووكامرس نيز پشتيباني مي كند.

قالب آماده Traders يكي از قالب هاي بازاريابي و صفحات فروش وردپرس به حساب مي آيد كه هر آنچه از يك قالب بازاريابي انتظار داريد را دارا مي باشد. وجود سه نسخه دموي اصلي در اين قالب ، چندين صفحه داخلي و المان هاي از پيش تعريف شده و آماده از امكانات اين قالب مي باشد. Traders از صفحه ساز المنتور بهره گرفته و نياز به هيچ گونه دانش برنامه نويسي و طراحي صفحات وب براي استفاده از آن نيست. استايل هاي مختلف هدر و فوتر ، طرح بندي جزئيات پروژه ، انيميشن ‌ها و فرم تماس از ويژگي هاي اصلي اين قالب بوده كه از تمامي روندهاي و مقررات مدرن استفاده كرده و عملكردي نرم و پايدار را براي سال ‌هاي آينده تضمين مي نمايد.

آيا قابليت نصب پلاگين در طراحي سايت ارزان وجود دارد يا خير؟
در طراحي سايت ارزان با سيستم مديريت محتواي وردپرس امكان اضافه نمودن پلاگين و نصب آن وجود دارد. اين ابزار قابليت هاي زيادي به سايت شما اضافه مي كند به همين دليل است كه كاربران علاقه زيادي به آنها دارند.

افزونه هاي وردپرس معمولاً در دو دسته قرار مي‌گيرند تم و افزونه هاي رايگان و تمامي افزونه هاي پولي.

پلاگين هايي كه معمولاً پولي هستند كارآمدتر و با ثبات تر مي باشند اما نه تنها هزينه اوليه براي نصب از شما گرفته مي ‌شود بلكه براي آپديت آنها نيز بايد هزينه پرداخت كرد كه اين خود يك هزينه پنهان ديگر براي سايت هاي وردپرس محسوب مي شود. در صورتي كه هزينه‌ ها را پرداخت نكنيد و پلاگين را به روز رساني نكنيد احتمال زياد يكي از آپديت هاي خود وردپرس باعث خراب شدن همه چيز خواهد شد. پس اگر مي خواهيد وب سايت تان در وردپرس دچار مشكلاتي مربوط به عدم سازگاري نشود مجبوريد كه آپديت هاي پلاگين ها را انجام داده و هزينه اش را نيز پرداخت كنيد.

نصب پلاگين باعث مي‌شود كه بدون درگير شدن با مسائل برنامه نويسي و فني از امكانات حرفه اي برخوردار شويد. در واقع با استفاده از پلاگين اين امكان فراهم است كه بسياري از ويژگي‌هاي حرفه اي را بدون توجه به مسائل فني و طراحي به قالب خود اضافه كنيد. به طور مثال با استفاده از افزونه هاي موجود در زمينه شبكه‌ هاي اجتماعي مي توانيد با يك كليك پست هاي جديد و اخبار سايت را روي شبكه اجتماعي منتشر نماييد.

تفاوت پورتال با وب سايت هاي طراحي سايت برتر رايانه چيست؟
پيش از بيان تفاوت هاي پورتال و وب سايت ابتدا تعريفي از هر يك از را به طور مختصر بازگو مي نماييم :

يك سايت يا وب سايت فضايي است در ميان صفحات وب كه با يكديگر مرتبط هستند و از طريق يك مرورگر و بازديد از صفحه اصلي وب سايت قابل دسترسي است و شما از صفحه اصلي سايت مي توانيد به هر يك از از صفحات وب سايت دسترسي پيدا كنيد.

وب پرتال يك پلتفرم مبتني بر وب است كه به كارمندان ، مشتريان و فروشندگان دسترسي منحصر به ‌فرد به اطلاعات را مي‌دهد و مي تواند اطلاعات شخصي سازي شده و پروفايل مشتري را در اختيار كاربر باشد. ب پرتال مي‌تواند جهت غني كردن اطلاعات و بهبود تعاملات ميان مشتريان و فروشندگان با كسب و كار شما مورد استفاده قرار بگيرد.

۱-حال با ارائه اين تعريف كوتاه در رابطه با پورتال و وب سايت بايد گفت وبسايت از كاربراني كه وارد سايت مي شود شناسه ورود به رمز عبور نمي خواهد اما پورتال هر زمان كه كاربر مي خواهد وارد شود نيازمند مشخصات كاربري مي‌باشد. اين مشخصات مختص هر كاربر بوده و براي كاربران مختلف متفاوت است.

۲-وب سايت قابل دسترسي عموم است يعني هر كسي در اينترنت سايت آدرس را بداند مي‌تواند وارد سايت شده و محتواي آن را مشاهده كند. پورتال به طور خصوصي قابل دسترسي است و فقط اعضاي پرتال مي‌توانند از طريق شناسه ورود و رمز عبور محتوا را ببينند.

۳-از بابت محتوا نيز وبسايت ايستا يا پويا مي‌باشد اما در رابطه با پورتال محتوا ، هر زمان كه كاربر از اين پرتال ها بازديد كنند محتوا تغيير ميكند‌.

* در صورتي كه بخواهيد يك پلتفرم عمومي ايجاد كنيد وبسايت گزينه بهتري است زيرا كسب و كار شما را بر روي اينترنت نمايش مي‌دهد و كاربران بيشتر از سراسر دنيا به خود جذب مي شود. پورتال نيز مناسب براي ايجاد يك پلتفرم خصوصي براي كاربران است و اگر ميخواهيد بر آنچه كاربران مشاهده مي‌كند كنترل داشته باشيد پورتال گزينه مناسبي است.

* درك تفاوت اين دو مورد به شما در انتخاب يك پلتفرم مناسب براي كسب و كارتان كمك خواهد نمود

امكان فروش محصول در طراحي سايت فروشگاهي ارزان
با پيشرفت علم و گسترش كسب و كارهاي آنلاين در بستر اينترنت بسياري از كسب و كارهاي سنتي براي عقب نماندن از رقباي خود در اين عرصه بزرگ خريد و فروش محصولات و همچنين كسب سود بيشتر رو به فروش محصول در وب سايت هاي اينترنتي نموده اند. براي خيلي از كسب و كارهاي تازه كه با اين بسترو فضاي گسترده اينترنت آشنايي ندارند اين سؤال پيش خواهد آمد كه آيا امكان فروش محصول در بستر اينترنت به صورت وب سايت وجود دارد ؟ در ادامه اين مقاله به شما روش هاي فروش آنلاين محصول را ارائه مي دهيم و به اين سؤال پاسخ خواهيم داد كه چگونه محصول خود را اينترنتي بفروشيد. همچنين طراحي سايت فروشگاهي ارزان ميتواند شما را در ادامه كسب و كار موفق تر كند.

نحوه فروش محصول در سايت فروشگاهي ارزان
براي فروش محصولات خود در اينترنت ابتدا بايد ويژگي هاي محصول خود را بشناسيد و متناسب با آن ويژگي ها بستر مناسب جهت فروش آنلاين و اينترنتي را پيدا كنيد. نكته قابل توجه اينكه تمامي روش هاي فروش آنلاين براي كسب و كار ها مناسب نيست اما در اين ميان براي آنكه شناخته شويد بهتر است ابتدا يك وب سايت براي كسب و كارتان ايجاد نماييد. بهترين راه براي فروش آنلاين محصول راه اندازي فروشگاه اينترنتي است.

در واقع فروش محصول در وب سايت هاي فروشگاهي باعث مي شود كه براي ارائه محصولات خود يك كانال فروش ثابت داشته باشيد و دستتان براي وارد كردن هر نوع محصول با هر نوع قيمتي باز است. شايد ايجاد يك فروشگاه در اينترنت براي همه آسان نباشد براي اين كار حتماً از طراحان وب سايت شركت سايت برتر با كليك بر روي تماس با ما مشاوره بگيريد.

در صورتي كه بخواهيم مراحل ايجاد طراحي سايت فروشگاهي ارزان براي فروش محصول را به صورت كاملاً مختصر بيان نماييم در ابتدا بايد هاست و دامنه براي راه اندازي وب سايت خريداري نموده تا بتوانيد محصولات را در آنان قرار دهيد. پس از ثبت هاست و دامنه اينترنتي از طريق سيستم هاي مديريت محتوا و فروشگاه ساز نظير وردپرس و ووكامرس آن را فروشگاهي كنيد. اين مراحل اصلاً نسخ و پيچيده نيست تنها با يك آموزش ساده مي‌توانيد آن را ياد بگيريد.

در اين خصوص ما در وبسايت سايت برار آموزش‌هاي زيادي را در اين زمينه آماده نموده ايم كه با مراجعه به صفحه اصلي سايت مي توان به مطالب مفيد در اين مورد دسترسي پيدا كنيد.

مزاياي فروش محصول در طراحي سايت فروشگاهي ارزان
از مهم ترين مزيت هاي داشتن فروشگاه اينترنتي رسمي بودن آن است. امروزه در كشور ما با وجود انجمن صنفي كسب و كارهاي اينترنتي و همچنين ارائه نماد اعتماد الكترونيك از طرف مركز توسعه تجارت الكترونيكي وزارت صنعت ، معدن و تجارت يك نوع اعتبار به اين مدل از كسب و كار بخشيده شده است و شما مي توانيد در يك محيط رسمي از طريق يك وب سايت اينترنتي شروع به فروش محصولات خود به صورت آنلاين كنيد.

از ديگر مزيت هاي فروش محصول در وب سايت ميتوان به مستقل بودن آن اشاره نمود. زماني كه شما اقدام به طراحي سايت فروشگاهي ارزان مي كنيد روي آن به خوبي كار خواهيد كرد و آن را به درآمد مي ‌رسانيد. به اين منظور شما خودتان صاحب كسب و كار بوده و رئيس خودتان هستيد. هر برنامه اي كه دلتان مي‌خواهد مي توانيد پياده كنيد و به صورت دلخواه مطلب و توضيحات براي محصولات تان بنويسيد و داخل سايت قرار دهيد. علاوه بر اين درآمد حاصل از فروش كاملاً به جيب يا حساب بانكي شما وارد مي ‌شود و از اين بابت براي دريافت پول از شخص يا اشخاص ديگر دغدغه نخواهيد داشت.

رشد كسب و كار و گسترش آن در بستر اينترنت با ايجاد راه اندازي وبسايت بسيار بالا است. مدل عملي اين عنوان به اين گونه است كه شما بعد از تامين كردن و فروش يك دسته خاص از محصول مي توانيد دسته بندي هاي موضوعي و مرتبط با آن را نيز پوشش داده و آن را در سايت خود به فروش برسانيد در اين صورت هر وقت كه در يك دسته به فروش قابل قبول برسيد با افزودن دسته بندي و همچنين استفاده از تكنيك هاي فروش بيشتر مثل تخفيف ، جوايز ، ارائه كد تخفيف براي فروش هاي فصلي كسب و كار خود را ارتقاء دهيد.

نكته مهم فروش محصول در وب سايت
به عنوان يك توصيه براي كساني كه اين كسب و كار را براي فروش محصول خود انتخاب نموده اند. نتيجه رسيدن يك فروشگاه اينترنتي در وب سايت كمي زمان بر است ؛ يعني شما زماني كه تصميم مي گيريد به صورت اينترنتي و آنلاين فعاليت كنيد اين انتظار را نداشته باشيد كه همان روز اول به درآمد برسيد. مراحل رشد يك كسب و كار اينترنتي گام به گام مي باشد و شما بايد در يك دوره بر روي قسمته اي فني و مديريتي كار كنيد و پس از آن به فكر طراحي و طرح هاي گرافيكي كار خود باشيد. علاوه بر اين با توليد محتوا و افزودن محصولات مي توانيد كاربر از گوگل به دست آوريد. در اين ميان آشنايي با تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ بسيار براي جذب مشتري براي وب سايت تان آن تأثير زيادي دارد.

اين مراحل در مقياس كوچكتر در ماه‌هاي اوليه قابل انجام است اما براي رسيدن به يك درآمد قابل قبول از فروش محصولات بايد حداقل بين ۶ ماه تا يك سال به صورت مستمر روي سايت و كسب و كار اينترنتي خود كار كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۲:۳۹ توسط:مهندس عليرضا رهيده Alirezarahideh P.E موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت در تهران

​با وجود شهرك هاي صنعتي و مجموعه هاي فروشگاهي موجود در تهران مدتي است كه بسياري از اين مجموعه ها با استفاده از سايت، خدمات و محصولات خود را ارائه مي دهند. به اين علت است كه طراحي سايت در تهران از اهميت ويژه اي برخوردار خواهد بود. شما با استفاده از سايتي مجهز به امكانات مورد نياز مي ‌توانيد به سود بيشتري دست پيدا نماييد. طراحي سايت حوزه اي گسترده است و در آن احتياج به حضور افراد متبحر و كاردان مي باشد. مجموعه برتر رايانه با چندين سال سابقه موفق خود در طراحي سايت قادر است تا با توجه به نوع نياز شما خدماتي از جمله طراحي سايت شخصي و طراحي سايت خدماتي را ارائه كند كه در ادامه توضيح جامعي در اين رابطه ارائه مي‌شود. لطفاً ما را همراهي نماييد.

كسب سود بيشتر با طراحي سايت در تهران
تهران به عنوان پايتخت ايران شناخته مي‌شود و به همين دليل قطب صنعتي، تفريحي و گردشگري مي‌باشد. با توجه به جمعيت بالاي اين شهر مجموعه‌هاي فروشگاهي بسياري خدمات خود را به مردم عرضه مي‌نمايند، همچنين صنايع بسياري در شهرك‌هاي صنعتي استان تهران مشغول فعاليت و توليد كالا هستند.

با توجه به اينكه امروزه فروش محصول با استفاده از سايت رونق گرفته و افراد بسياري علاقه‌مند به خريد اينترنتي شده‌اند، طراحي سايت در تهران به عنوان يكي از با اهميت‌ترين الزامات فروش و ديده شدن برند شناخته مي‌شود.

 

[vc_row][vc_column][codebean_autotype typed_show_options="yes" typed_speed="120" typed_options_backdelay="2000" typed_text="جهت برقراري ارتباط با كارشناسان ما با شماره * 09128121588 * تماس بگيريد." animated_text_color="#dd3333" typed_options_loopcount="-1"][/vc_column][/vc_row]

 

شما مي‌توانيد ابتدا هدف خود را از طراحي سايت مشخص كنيد كه اين مي‌تواند شامل توليد محتوا در زمينه‌هاي مختلف، فروش محصول، ارائه خدمات، آموزش و ... باشد. در واقع تفاوتي نمي‌كند كه شما داراي چه نوع استعداد و هدفي هستيد و مي ‌توانيد با توجه به هدف خود طراحي سايت مورد نيازتان را انجام داده و فعاليت اينترنتي خود را آغاز نماييد.

با توجه به افزايش رقبا در زمينه‌هاي مختلف شما همراهان گرامي مي‌توانيد با طراحي سايت از رقيبان خود پيشي بگيريد چرا كه طراحي سايت به شما كمك مي‌كند تا علاوه بر تهران در سر تا سر ايران ديده شويد و به اين ترتيب درآمد خود را افزايش داده و با كار كمتر سود بيشتري را حاصل كنيد.

در كنار سايت خدماتي امروزه بسياري از افراد از سايت شخصي براي اشتراك گذاري نظرات و موضوعات مورد نظر خود استفاده مي‌نمايند و به اين ترتيب با افزايش بازديد سايت مي ‌توانند تبليغات گرفته و به اين شيوه درآمد خوبي را به دست آورند. در صورتي كه در رابطه با طراحي سايت اطلاعاتي نداريد در ادامه اين مطلب همراه ما باشيد.

بيشتر بدانيد : طراحي سايت در پاكدشت
پشتيباني طراحي سايت در تهران
پشتيباني از وب سايت طراحي شده و بهينه سازي شده يكي از مهم ترين و كارآمدترين ابزار براي بالا ماندن در رتبه هاي نخست در موتورهاي جستجو همچون گوگل مي باشد. تيم پشتيباني سايت برتر اين افتخار را دارد كه با ارائه بهترين خدمات و پشتيباني سالانه و يا مدت زمان معيني كه صاحب وب سايت و كارفرماي مورد نظر بخواهد انجام داده و جهت رشد و رونق كسب و كار شما در هر زمينه با شما همراه خواهد بود.

پشتيباني اين مجموعه از طرق مختلف با به روز رساني روزانه و اديت هاي مختلف در سايت شما انجام مي گيرد. براي نمونه تيم توليد محتواي سايت برتر از پر سابقه ترين افراد در اين زمينه مي باشند كه مطابق با نوع محصول در حال فروش و يا خدمات ارائه دهنده محتوا هاي با كيفيت و خواندني را ارائه و در داخل وب سايت شما ما منتشر مي نمايند .‌

تيم حرفه اي سايت برتر با برخورداري از سوابق اجرايي مفيد ، ارائه دهنده خدمات طراحي ، بهينه سازي و سئو وب سايت ، نگهداري و پشتيباني سايت به صاحبان وب سايت مي باشد. لازم به ذكر است كه ايجاد تغييرات در كد نويسي صفحات وب و اضافه نمودن قابليت ها و امكانات جديد در سايت به عنوان خدمات پشتيبان نگهداري سايت در نظر گرفته شده و شما مي توانيد با بررسي و ملاحظه نمونه كارهايي كه در اين وب سايت قرار گرفته شده است ميزان كيفيت كار نهايي ما را تشخيص داده و با تكيه بر اين مورد بهتر تصميم بگيريد و پشتيباني طراحي سايت در تهران و وبسايت خود را تماماً به تيم و كارشناسان مجرب و متخصص ما بسپاريد و ديگر هيچ گونه نگراني از اين بابت نداشته باشيد.

راه اندازي كسب و كار پر رونق با طراحي سايت در تهران
با وجود به وب سايت و معرفي كسب و كار خود در دنياي اينترنت شما مي توانيد ظرف مدت زمان كوتاهي شغل خود در زمينه مختلف را علاوه بر پايتخت به كل دنيا بشناسيد.

داشتن سايت مانند داشتن ويترين در مغازه مي ماند كه براي پر نمودن آن بايد يك سرمايه‌ گذاري اوليه انجام شود تا تمامي لوازم و اجناس مورد نيازتان داخل آن براي فروش قرار گيرد. براي اين كار شما به پشتيباني وبسايت احتياج خواهيد داشت كه با سئو و بهينه سازي مي توانيد در رتبه‌ هاي نخست موتورهاي جستجوگر قرار گرفته و با بازديد بيشتر درآمد بيشتري از فعاليت و خدماتي كه انجام مي دهيد كسب نماييد.

توجه داشته باشيد تمامي اين خدمات احتياج به تجربه كافي در اين زمينه و دانش و آگاهي لازم دارد. با مشاركت با تيم سايت برتر و انجام يك سئو اصولي ، توليد محتواي اختصاصي و پشتيباني ۲۴ ساعته پس از راه اندازي وب سايت و بازديد از طريق كاربراني با آي پي هاي مختلف از سراسر كشور به تدريج با رونق اقتصادي در كسب و كار خود مواجه شويد.

شايد شيوه هاي سنتي براي برخي از كسب و كار ها هنوز جوابگو مي ‌باشد اما بدون شك با وجود شرايط به وجود آمده و فراگيري ويروس كرونا در سراسر جهان بسياري از افراد ترجيح مي دهند تا جايي كه امكان دارد از منزل خارج نشده و مايحتاج خود را به صورت اينترنتي از فروشگاه هاي آنلاين از وبسايت ها خريداري نمايند.

همچنين امروزه وب سايت هايي وجود دارد كه تحت عنوان وب سايت خدماتي فعاليت نموده و با خدمات ارائه شده نياز افراد را رفع خواهد نمود. در واقع نسبت به كسب و كار شما كارشناسان طراحي سايت در تهران تشخيص خواهند داد چه نوع وب سايتي در زمينه كاريتان براي شما بهتر مي باشد. براي نمونه در صورتي كه از توزيع ‌كنندگان اجناس خانه و آشپزخانه هستيد بدون شك يك وب سايت فروشگاهي كاملاً حرفه اي كار شما را در دنياي وب راه خواهد انداخت.

طراحي سايت در تهران با سئو اصولي
زماني كه شما وب سايت خود را راه اندازي مي كنيد براي رتبه گيري در موتورهاي جستجو و افزايش تعداد بازديد كننده ها از وبسايت تان بايد بر روي سايت خود سئو كاملاً اصولي مطابق با الگوريتم هاي موتورهاي جستجوگر همچون گوگل پياده سازي نماييد.

براي انجام اين كار از طريق سئو كاران حرفه اي سايت برتر و با خدماتي كه از تجارب چندين ساله به دست آورده‌اند مي‌توانند سايت شما را به بهترين رتبه از نتايج گوگل نشان دهند. براي اينكار ابتدا شما بايد كلمات كليدي مرتبط با حوزه كاري خود را كه بيشترين سرچ را دارد انتخاب نماييد و با در اختيار قرار دادن آن به سئو كاران جهت طراحي سايت در تهران بر روي اين كلمات كار مي شود تا پس از مدتي نتايج آن براي تان نشان داده شود.

اين موضوع بسيار مهم است كه كلمات كليدي را انتخاب كنيد كه كاربران در گوگل بيشترين جستجو را در رابطه با آن مي نمايند و در واقع دغدغه آنان باشد .با انتخاب بهترين كلمات كليدي شما يك قدم به موفقيت در ايجاد يك وب سايت پربازديد نزديك خواهيد شد.

در گام بعدي نگهداري و پشتيباني وبسايت مطرح مي باشد به گونه اي كه پشتيبانان سايت برتر كه در چندين بخش همچون مسئولان پشتيباني ، كارشناسان توليد محتوا و بخشي نيز به عنوان رفع ارورها به صورت ۲۴ ساعته خطاهاي موجود در وبسايت شما را رفع مي نمايند تا از اين طريق بدون هيچ گونه اشتباهي با قوانين گوگل پيش برويد.

آپلود تصاوير از محصولات و همچنين توليد محتوا هاي با كيفيت نيز در در اين مراحل بسيار تأثيرگذار است. بار گزاري مطالب بايد به صورت كاملاً اختصاصي انجام شود زيرا گوگل با توجه به ربات هايي كه در اين زمينه فعاليت مي نمايند محتواهاي و تصاوير كپي را تشخيص داده وب سايت شما را از رتبه هاي اول پايين ترين رتيه مي رساند.

طراحي سايت در تهران توسط مجموعه برتر رايانه
مجموعه برتر رايانه با سابقه چندين ساله خود در طراحي سايت به شما عزيزان اين نويد را مي‌دهد كه با طراحي سايت در تهران بتوانيد ورود چشمگيري در دنياي تكنولوژي داشته باشيد و با پيشي گرفتن از رقبا سود بي نظيري را حاصل نماييد.

اين مجموعه در تمامي مراحل طراحي همراه شما است و نظرات و پيشنهادات شما را سرلوحه كار خود قرار مي‌دهد، در واقع شما مي‌توانيد با توجه به سليقه خود قالب‌هاي گرافيكي و ديگر موارد با اهميت در طراحي سايت را انتخاب كرده و به اين ترتيب سايتي انحصاري صرفاً براي خودتان را ايجاد كنيد.

تنها كافي است تا هدف خود را از طراحي سايت در نظر بگيريد و سپس از كارشناسان مجموعه برتر رايانه مشاوره رايگان دريافت كرده و در مسير طراحي سايت گام برداريد. اين مجموعه پنل مديريتي اختصاصي را براي شما طراحي مي‌كند كه داراي كاربري آسان مي‌باشد.

كارشناسان ما تمامي قابليت‌هاي مورد نياز شما را در طراحي سايت اختصاصي‌ تان مي‌گنجانند تا به اين ترتيب شما بدون وجود قابليت‌هاي بي استفاده از تمام ويژگي‌هاي موجود در سايتتان بهره‌مند شويد. علاوه بر آن شما مي‌توانيد توليد محتواي خود را به اين مجموعه سپرده و از افزايش رتبه سايتتان ميان وب سايت رقبا لذت ببريد.

براي مطالعه طراحي سايت در اسلامشهر بر روي لينك كليك كنيد
قيمت طراحي سايت در تهران
قيمت طراحي سايت در تهران بسيار متغير مي‌باشد چرا كه موارد زيادي در قيمت طراحي دخيل هستند. بستگي دارد كه چه نوع امكاناتي در وب سايت شما گنجانده شده باشد و تجاري يا شخصي بودن وب سايت نيز داراي اهميت است.

به طور معمول وب سايت‌هاي تجاري و خدماتي نيازمند قابليت‌هاي ويژه‌اي مي‌باشند و به همين علت طراحي سايت خدماتي داراي قيمت بالاتري نسبت به سايت شخصي مي‌باشد. افرادي كه وارد سايت شما مي‌شوند ابتدا با پوسته ظاهري سايتتان روبه رو خواهند شد و به همين علت در طراحي سايت اين مورد داراي اهميت است.

برخي از شركت‌هاي طراحي سايت بدون نظر خواهي در رابطه با پوسته ظاهري با توجه به سليقه خود به طراحي آن اقدام مي‌نمايند اما شما مي‌توانيد طراحي سايت خود را به برتر رايانه سپرده و در تمامي مراحل طراحي دخالت مستقيم داشته باشيد.

تمامي تلاش همكاران ما در اين است تا سايتي حرفه‌اي و مناسب با هدف شما را با نازل‌ترين قيمت طراحي كنند و وب سايتي مناسب با نيازتان را به شما ارائه دهند. شما عزيزان مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي مرتبط با كارشناسان اين مجموعه تماس گرفته و از مشاوره رايگان بهره‌مند شويد.

از همراهي شما سپاس گزاريم و اميدواريم با طراحي سايتي حرفه‌اي و منحصر به فرد به هدف خود دستيابي پيدا نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۰:۵۵ توسط:مهندس عليرضا رهيده Alirezarahideh P.E موضوع: نظرات (0)