مهندس علیرضا رهیده Alirezarahideh P.E مهندس علیرضا رهیده Alirezarahideh P.E .

مهندس علیرضا رهیده Alirezarahideh P.E

ارزانترین تور آنکارا با راماسه تور

 

 


 

اگر تصمیم به سفر به پایتخت کشور ترکیه یعنی آنکارا را دارید فقط باید با کارگزاری رامسه تور تماس بگیرید تا بهترین مشاوره، بهترین و ارزانترین هتل، و بهترین خدمات شهری و گردشگری را دریافت نمایید. آنکارا شهری است که تلفیقی از مدرنیته و سنت آن را در برگرفته و علاوه بر داشتن جاذبه های تفریحی و دیدنی برای مسافران، یک پایتخت سیاسی و مناسب افرادی است که در کنار تفریح تصمیم مراجعه به سفارت خانه ها و مدیکال آمریکا یا کانادا را دارند. با توجه به پیشرفت آنکارا در سالهای گذشته باید توجه داشته باشید که هزینه سفر با تور آنکارا در میان ایرانیان نسبت به دیگر شهرها ارزانتر برایتان تمام خواهد شد به ویژه اینکه ارزانترین تور آنکارا راماسه تور را انتخاب کنید.  آنکارا به دلیل زیبایی های منحصر به فردی که دارد باعث جذب توریست به این کشور یعنی ترکیه شده است. لازم به ذکر است که شهر آنکارا از نظر صنعتی و تجاری نیز نقش بسیار مهمی در کشور ترکیه ایفا می‌ کند و باعث شده که هر ساله افراد زیادی به این شهر و کشور رفت و آمد کنند.

در سال‌های گذشته نیز به دلیل این که سفارت کانادا در ایران فعالیتی ندارد بسیاری از هموطنانی که قصد مراجعه به کانادا و وقت سفارت کانادا را دارند جهت اخذ ویزای توریستی کانادا و یا پیکاپ ویزای کانادا بیشتر به این شهر  سفر می کنند. بنابراین می ‌توان نتیجه گرفت که آنکارا در سال های اخیر در انجام امور مرتبط با ویزا پشرفت بسیار زیادی داشته که این خود یکی از جذابیت‌های این شهر بزرگ میباشد.

 

اطلاعات مهم شهر آنکارا: کشور ترکیه در نیم کره شمالی جهان در محل تلاقی دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی ترکیه به شکلی است که گذرگاه ارتباطی بین دو قاره محسوب می‌شود. کشورهایی که با ترکیه هم مرز هستند عبارتند از: ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، عراق، سویه، یونان و بلغارستان. شهر آنکارا، از لحاظ موقعیتی دومین شهر بزرگ ترکیه بوده و به عنوان پایتخت این کشور دارای فرهنگ و آداب و رسوم جذاب خود است. موقعیت جغرافیایی شهر آنکارا به صورتی بوده که در میان 4 کوه و 3 رودخانه قرار گرفته است. در واقع می‌توان گفت آنکارا شهری است که مرکز فرهنگ، بازرگانی و جاذبه‌های گردشگری متنوعی می‌باشد.

زبان: ترکی استانبولی
واحد پول: لیر یا تله
نوع برق شهری در آنکارا: ۲۳۰ ولت، ۵۰ هرتز
اختلاف ساعت با تهران: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه از تهران عقب‌تر است.
شماره‌های ضروری:
پلیس: ۱۵۵
آمبولانس: ۱۱۲
آتش‌نشانی: ۱۱۰
پلیس گردشگری: ۵۲۷۴۵۰۳
فرودگاه ها: فرودگاه بین ‌المللی اسن‌بوغا | Esenboğa Uluslararası Havalimanı پر مسافرترین فرودگاه آنکارا نام دارد که پروازهای بین المللی در آن انجام می‌شود.
 

رزرو ارزانترین تور آنکارا راماسه تور
همانطور که گفته شد به دلیل گردشگری و یا مراجعه به سفارت خانه ها و مدیکال ها سفر با تور آنکارا به پایتخت کشور ترکیه یکی از پرطرفدار ترین تور های مسافرتی در چند سال اخیر در کارگزاری راماسه تور بوده. توجه داشته باشید که آنکارا بعد از استانبول بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر ترکیه می باشد و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است. شما عزیزان می توانید برای اینکه ارزانترین سفر به آنکارا را داشته باشید با مشاورین ما در کارگزاری راماسه تور تماس بگیرید تا علاوه بر رزرو ارزانترین هتل ها در آنکارا برای شما خدمات متنوع در زمینه ارزانترین تور آنکارا خدمات پیکاپ ویزا و خدمات گشت شهری به همراه ترانسفر از فرودگاه تا هتل، تهیه انواع بلیط و گرفتن وقت سفارت در آنکارا را به شما ارائه دهند.

بنابراین می توان گفت که اگر قصد تجربه یک سفر عالی به کشور ترکیه و شهر آنکارا را دارید، تور آنکارا بهترین گزینه برای شماست. کارگزاری راماسه تور با سالها تجربه در زمینه برگزاری تورهای مسافرتی علاوه‌بر رزرو آنلاین امکان خرید حضوری و تلفنی ارزانترین تور آنکارا نیز برای شما فراهم کرده است. تنها کافیست با شماره های درج شده در صفحه رسمی سایت راماسه تور تماس برقرار کنید تا مشاورین ما بهترین گزینه را برای تور آنکارا و رزرو هتل در این شهر زیبا به شما معرفی کند.

توجه داشته باشین که بر طبق قوانین ترکیه مسافران ایرانی برای سفر به شهر آنکارا و اقامت در این شهر به مدت ۹۰ روز نیاز به هیچ گونه ویزایی ندارند و تنها با داشتن گذرنامه خود می توانند به این شهر زیبا سفر کنند. اما در صورت تمایل به ادامه اقامت در این شهر باید نسبت به دریافت ویزای خود اقدام نمایند، که می توانید این کار را به کارگزاری راماسه تور واگذار کنید تا دیگر نگرانی در این رابطه نداشته باشید و در کمترین زمان ممکن به خواسته خود دست پیدا کنید.

 

بهترین زمان برای رزرو ارزان ترین تور آنکارا
بسیاری از افراد می دانند که بهترین زمان برای رزرو ارزان ترین تور آنکارا و سفر به آنکارا از شهریور ماه تا آخر مهرماه است. زیرا در این زمان هوای شهر بسیار مناسب و دلچسب است و هنوز کاملا سرد نشده است. البته لازم به ذکر است که بگوییم شهر آنکارا به دلیل موقعیت سیاسی خود و وجود سفارتخانه‌ها و مدیکال های آمریکا و کانادا در این شهر در تمام فصول سال مسافرین زیادی را به خود جذب خواهد کرد. به هر صورت اگر قصد مسافرت به آنکارا با تورهای ارزان قیمت راماسه تور را دارید در تابستان و زمستان اصلا نگران نباشید، زیرا که شهر آنکارا نیز مانند تهران دارای تابستان های خیلی گرم و زمستانهای خیلی سرد نمی باشد. با خرید تلفنی ارزانترین تور آنکارا از راماسه تور در هر کجا و هر زمان سفر خود را از دور برنامه ریزی کنید و تعطیلات خود را رویایی سپری نمایید.

 

قیمت ارزانترین تور آنکارا
زمانی که صحبت از قیمت ارزانترین تور آنکارا به میان می آید باید بگوییم که همانند سایر تورها قیمت تور آنکارا نیز تحت تاثیر گزینه های مختلفی مانند زمان سفر، هتل انتخابی، ایرلاین پرواز، روز و ساعت بلیط هواپیما، مدت زمان اقامت و خدماتی که در طول سفر از ما درخواست دارید قرار دارد. اما باید این مژده را به شما بدهیم که اگر تور ارزان آنکارا خود را در کارگزاری راماسه تور ثبت نمایید میتوانید از خدمات بسیار ارزان قیمت و با کیفیت راماسه تور بهره مند شوید و هیچ گونه نگرانی در طول سفر نداشته باشید. از جمله عواملی که می‌تواند باعث کاهش هزینه سفر و تور آنکارا شود قیمت هتل محل اقامت شما می باشد. این هتل  باید به گونه‌ای باشد که در کنار قیمت پایین و مناسب از کیفیت خدمات بالایی نیز برخوردار باشد که راماسه تور این مهم را برای شما محقق کرده است. با ما می توانید ارزانترین و باکیفیت ترین هتل ها را در هر نقطه شهر آنکارا برای گردش و اقامت خود در این شهر زررو نمایید. تنها کافی است در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین و مناسب ترین هتل و خدمات شهری را با توجه به قصد شما به سفر به ترکیه و آنکارا به شما معرفی نماییم.

 

خرید پرواز و هتل آنکارا
کارگزاری راماسه تور به شما پیشنهاد می نماید که اگر تصمیم دارید ارزانترین تور آنکارا را با سلیقه خودتان برنامه‌ریزی کنید تنها اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان قیمت در آنکارا ازطریق راماسه تور نمایید. زیرا کارگزاری راماسه تور با خدمات متنوع و با کیفیتی که به شما ارائه می دهد بسیاری از هزینه های جانبی و اضافه شما را در در تور آنکارا کاهش می دهد. تنها کافیست بعد از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در آنکارا توسط مشاورین ما از خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری راماسه تور با پایین ترین مبالغ استفاده نمایید تا صفر گردشی و کاری خوبی را در مدت زمان مشخص در آن کار را تجربه کنید.

در صورتی که نیاز به رزرو وقت مصاحبه برای سفارت و یا خدماتی چون پیکاپ ویزا کانادا و آمریکا را دارید میتوانید از مشاورین ما درخواست کنید تا این امور را در کمترین زمان ممکن برای شما به نتیجه برساند و با روابط خود در ادارات و آرگان های رسمی آنکارا، نگرانی و دغدغه شما را برای انجام این کارها برطرف نمایند.

 

رزرو هتل در آنکارا تخصص ماست
بهترین قیمت بالاترین خدمات

Reservation : +905521511650
Manager : +989124119094
Office : 03124450151
Address : Murat mahallesi, Samatya sokak, 4A/6, Çankaya, Ankara, Turkey

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۷:۰۰ توسط:مهندس علیرضا رهیده Alirezarahideh P.E موضوع: نظرات (0)